söndag 9 januari 2011

Kalas!

Idag har vi varit på kalas hos Niklas o Anna, alltid lika trevligt o massa god mat o kakor m.m. Jag åt världens goaste mat där, räkor, kyckling, ägg, sallad o dressing:) Dom andra åt typ samma sak fast me ris till. När d var dags för fikat så hade jag bestämt mig för att låta bli att, men i bland blir d inte som man tänkt sig. Så idag har jag smakat nån sked tårta o nån kaka. Thats it, när jag kom hem innan så gjorde jag några av mina övningar o sen gick jag kråkerumsrundan med grannen Malin. I morrn är det måndag o ny vecka, o jag ska träna 3-4 ggr denna vecka, simma på onsdag med Anna o sen på tisdag börjar barnen skolan o då ska Nova o jag sätta igång me våra kråkerumspromenader varje morgon:)) Ska bli såå skönt, har saknat våra morgonpromenader. Hoppas vi får me oss Anna o Theo me:)

Nej nu ska jag plocka lite här o sen ska dom stora kidsen i säng, sista kvällen dom är vakna lite senare för i morrn kväll ska d sovas i tid så dom orkar upp till skolan♥

♥Älskar min man o våra 3 barn♥

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar