söndag 7 november 2010

Theo Niklas Lucas Resman

Ja idag har han döpts, Anna och Niklas lilla son Theo:) Det var himla mysigt o trevligt. Tårtorna som jag gjort o Anna hjälpt till att rekorera blev succe:) Theo skrek sig igenom själva dopakten, lilla plutten♥
Det har även tagits massa kort på släkten, kusin kort på dom vuxna, småttingarna osv :P Få se hur dom bilderna blev, inte lätt att få alla barn o så att vara me o vara glada.
Härlig släkt jag har:) Tycker så mycket om er allihopa♥

Vi har varit på kyrkogården me i kväll o tänt ett ljus i minneslunden för dom som har gått bort och saknar♥♥

Sova sova sova.. d e vad jag vill göra i natt. Är så trött på mina vakna nätter, kan acceptera att man ligger och vrider sig när man är höggravid. Men d e banne mig inte jag, jag ligger ju bara där o tankarna for åt alla håll o kanter i mitt huvud.. Ska lägga mig o lyssna på min avslappningsskiva i från xtravaganza innan jag lägger mig så kanske det är lättare att sova när man är avslappnad.

En annan sak jag går o drömmer om just nu, jag vill åka i väg me min man.. vill bo på hotell me honom och äta en god middag, mysa o bara ta det lugnt. Hoppas vi kan göra det till alla ♥dag, älskar min man såå mycket. Han har varit helt underbar denna vecka me o ta kidsen och hitta på saker så att jag har kunnat vara för mig själv. Det behövs i bland, jag har varit lite deppig denna vecka så jag har verkligen uppskattat allt han gjort. Jag har fått sova varje morgon nu när han varit ledig och han åkte i väg me kidsen i går så jag kunde dona med tårtorna i lugn o ro.. TACK min älskade Johan♥♥♥

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar