onsdag 3 november 2010

helloj där ute!!

sätter mig här en snabbis i reklamen till "vad blir d för mat".. bara älskar det programmet o Per Moberg:) I eftermiddags begav jag mig hemifrån vid 16.30 för att åka till extravaganza på en genomgång av gymmet. Det gick himla bra, tränade lite lugnt idag, har ju inte världens bästa kraft just nu. Träffat endel härliga människor me, som jag pratat me om sopper o annat dylikt:) På hemvägen stannade jag hos en väldigt kär vän som jag saknar så oerhört mycket. Saknar så när vi bodde grannar. Det var himla kul att få träffa dig Carro i kväll♥♥
Ne nu har d ju börjat!
/M

2 kommentarer:

  1. Vad tror du jag gör...saknar dig något så otroligt mycket <3 Du är som en syster för mig och kommer alltid vara det! Kommer aldrig få den grann känslan igen som jag hade med er, er underbara lilla familj betydde allt för mig när vi bodde i Jämjö. Hade aldrig stått ut utan dig där ute! Blev så glad när du kom förbi har saknat dig massor också! Gör det ofta vännen bara stanna här när du känenr för det så jag kan få lite gammal känsla tilbaka. Kram kram gumman <3

    SvaraRadera
  2. Du är och kommer alltid att vara som en syster för mig me♥ o jag kommer gärna förbi fler ggr, så mysigt att bara sitta o prata om allt me dig:) Ni saknas JÄTTEmycket på vår gata här hemma, kommer aldrig bli detsamma som när ni bodde här. Då kunde man springa bort när som, d e många grr jag sprungit bort till. Både usper glad o ledsen♥♥♥ kram kram

    SvaraRadera