fredag 5 november 2010

lagom trött!

Har precis sett färdig filmen "when in rome" den var himla romantisk och kul:) Älskar romantiska filmer me heta en het kille i :P
Denna dag har varit fullt ös från det att vi steg upp tills nu, morgonen började med att Anna J kom o hälsade på oss vid 7 tiden i morse. Trevligt att få lite besök på morgonen hi hi:) Efter det så åkte vi in till Marinmuseet där kidsen gick på spionjakt och pysslade. Johannes kom me en liten sväng och fikade med oss. En sväng på mac donken me fick d bli, jag drack vatten o kikade på resten av familjen som åt hamburgare. Tillsist åkte vi till Leklandet på Halloween fest, där umgicks vi med min styvmor o endel av mina syskon. Massor med folk var där, kul o träffa lite folk fårn Jämjö. När vi skulle hem sen så var all tre kidsen helt slut. Kvällen avslutades med filmmys med min bror Andreas o Ida, så nu e jag trött.. Men denna fullspäckade helg har ju bara börjat. I morrn är det Halloween kalas som Sagis ska på, Kalas för min lillebror Gabriel och jag ska göra en stor tårta o en mindre till Theos dop som då är på söndag:) Hade ju varit väldigt trevligt om vi hann träffa Johans syster Ida o hennes karl Erland innan dopet me och deras kusin Linus. Inte så ofta dom är här nere ju. Om man skulle ta o slänga sig i sängen snart så man e pigg o glad i morrn:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar