tisdag 30 november 2010

Jag har precis bokat mig en klipptid hos http://www.re-born.se , när man är medlem på xtravaganza så får man 100 kr i rabatt hos dom. Så jag provar o se om dom är bra, hoppas hoppas:)

Annars fryser jag som bara den idag, skulle vilja bädda ner mig i en varm säng. Sitter och dricker min chokladsoppa varm med lite kaffe i, ska strax bege mig till jobbet. Skönt att jag ska vara inne o jobba idag, annars hade d varit hua mig såå kallt.

Funderar på julklappar gör jag me idag, Jack och Nova är vi nästan klara me, men Saga då. Hon önskar sig alla leksaker som går på reklamen på barn kanalerna. MEN hon har ju massa leksaker som inte används. Kläder det behöver hon men jag tror inte hon tycker det är så kul o få i juklapp. Har redan köpt lite kläder till henne, så jag måste komma på nåt annat. Hon behöver inredning me till sitt rum, men d e inte heller så kul o få kanske i juklapp. Vi får helt enkelt fundera vidare.. Jag vill iaf till Ikea nån dag, för har endel saker som måste inhandlas där:)

Ne dags att gå o klä på sig jobbarkläder o packa min lilla ryggsäck.. Ni får ha en trevlig eftermiddag/ kväll:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar