tisdag 9 november 2010

jag ser det regnar...

Ja fy bubblan vad tråkigt väder det är ute, o i natt har d blåst o regnat i massor.. hua mig... :/
Idag har jag, Anna o små kidsen varit på vuxen barngruppen, det är en mysig liten grupp vi är på tisdagar. Alldeles lagom, tyvärr krockar§ det lite med Novas mat och sovtider så jag får ju sitta själv o hon sover. Det var likadant på babyrytmiken i går. Hoppas hon e vaken nästa gång så jag kan göra en gipsfigur med hennes fötter på:)
Vi blev erbjudna chokladprovning me den 30 november, men jag går ju fortfarande på mina soppor då.. Har funderingar om att gå ändå o smaka lite grann.. men vet inte om det är värt att då tar det ju 3 dagar innan fettförbränningen kommer i gång igen o d tar längre tid innan jag blir klar med alla kg.. NEJ e d verkligen värt att??

Har en lite tös som står här bredvid mig, hon ställer sig upp mot storarumsbordet och vill gärna vara med o skriva på datorn:) Vår lilla tjej börjar blir stor, hon går även runt bordet o river ner så mycket d går:) Hennes favvoleksak är tv dosan och hon blir rasande om man tar den i från henne, vi har gett henne en annan dosa att leka me som är sönder..men den kastar hon i väg..

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar