måndag 8 november 2010

Halv åtta hos mig..

Strax är klockan halv åtta och då ska jag slänga mig i soffan o se så klart "halv åtta hos mig". Det är ett program som jag verkligen tycker om. Älskar iofs alla matlagningsprogram och bakprogram. Har hittat en del kul program på tv 8 som jag följer tex celebrity masterchef Australia och Rachel Allen: bake!
Det är alltid kul att lära sig nya saker, d e bara så mycket grejor jag vill prova att laga till:)

Ute öser regnet ner, såå tråkigt. Hur vore det om det kom lite snö ist.. Jack o Johan är på skateskola och tjejjerna sover. Eller ja Saga ligger iaf i sin säng:P

Ne nu e d snart dax för tv, sov förresten i natt.. sååå underbart skönt. Så i kväll blir det avslappning igen, kan ju faktiskt vara det som gjorde susen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar