torsdag 4 november 2010

godkväll!

Ihar jag haft en alldeles egen dag, min älskade man tog med sig kidsen till kalmar äventyrsbad med min lillasyster Yasse:) Så jag vilade en stund, plockade lite här, gick till Malin o drack lite te sen hem till Anna o där hjälpte jag henne att baka lite:) Gjorde en tårtbotten som jag blev jättttemissnöjd med, så jag var tvungen att göra en till hemma nu i kväll o den blev super nice. En sån hög tårtbotten har jag inte lyckats me innan, så d receptet ska jag fortsätta använda:)
Kidsen o mannen min hade haft det super kul o Saga o Nova var helt slut när dom kom hem så dom somnade snabbt. Även Johan deckade i soffan o sover fortfarande där, stackarn. Så skönt att få en dag för sig själv så nån gång. När jag kom hem i från Anna tände jag ljus i hela huset, satte på julmusik o bara gick omkring här o plockade i lugn o ro:) Nu har Jack o jag myst lite framför tvn, mysigt när dom kan vara vakna lite längre när det är lov.

Imorrn ska vi till Leklandet har vi lovat kidsen, kanske att vi hinner me marinmuseet innan. Men jag tror vi får hoppa det så vi hinner me lite andra sysslor här hemma. Som att byta till vinterdäck, tvätta bilen, räfsa löv osv..

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar