onsdag 3 november 2010

Morgonpigga kids!

Hade jag varit ett barn med höstlov så hade jag minsann sovit lääänge på mitt höstlov, men d vill inte mina barn göra. Säkert inte så många andra barn heller:) 06.20 var alla vakna här o d var dags o stiga upp. Men vad gör väl det? Man hinner ju göra massa på morgonen så har man det gjort sen. Har nu tvättat en maskin, planerat midddag, plockat här.. gett barnen frukost osv. Sicket skitväder det är ute idag då, hade tänkt åka till marinmuseet men jag vet inte, då får vi ju gå i detta skitväder en bra bit för man får ju inte stå med bilen på stumholmen. Men jag har inte funderat färdigt. Kanske vi åkte iaf, hade ju varit roligt för barnen:)
I ftermiddag ska jag åka o träna på extravaganza, det ska bli kul. Behöver bygga upp lite muskler på min kropp. Det är även skönt att få komma i väg en stund själv. Nej dags att fortsätta här, ni får ha en trevlig dag:)


/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar