onsdag 23 februari 2011

Sol!

Solen lyser o det är helt underbart, synd bara att det är sååå kallt.. hua hua.. Jag har varit o lämnta Saga o Agnes på fotboll. Satt en stund o kollade på två blyga tjejjer, men tillsist vågade dom ge sig på bollen:) Min lillasyster Emilia är här hos oss, vi har varit o handlat lite mellis som vi snart ska sätta oss o äta. Tur d finns micro:) I kväll hoppas jag vi har ett fungerande kök o då ska här ätas tacos. Johan är nämligen ledig i morrn:)) Älskar att ha min man hemma, d bästa är kvällarna vi får i hop då o morgnarna. Annars går ju han och lägger sig tidigt o åker på natten till jobbet.
I eftermiddag ska Saga på scrap bocking igen pa Sturkö, tjejjerna tyckte d var så kul i går så d blir idag igen:) Jag måste leta upp lite kort på Saga som hon kan använda:)
Jag ska försöka få mig Jack ut i det fina vädret, gå en promenix och bara njuta av d fina vädret.

Ha en bra dag gott folk!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar