måndag 21 februari 2011

Melodifestivalen Malmö:)

Idag kom mannen min hem o berättade att vi ska till melodifestivalen på lördag:) Jag blev superglad, ska bli riktigt kul:) Bara vi två på lite äventyr♥

Jag o småtjejjerna har varit o shoppat mig lite nytt, som jag ska ha på lördag. Det blev ett par Rieker mockar stövlar på rean, helt underbara. En tröja/tunika, en liten svart väska o några klämmor. Så nu är jag redo att åka till Malmö med darling:)

Johan han jobbar och sliter här hemma, han är duktig min man♥ Jag har fixat lite middag, som idag fick bli felix köttfärssås på burk med snabbmakaroner. Som vi åt på plasttallrik i storarummet på vårt lilla storarumsbord:P

Ikväll ska kidsen o jag mysa framför "familjen annorlunda":) O jag vill gå på bio med kidsen nån dag, både dom jag vill se "Hotell knorren" :)
'
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar