onsdag 16 februari 2011

Redan onsdag..

veckorna går ju så snabbt, snart helg igen:)
Idag har jag varit o pratat med en kurator, d känns skönt. Jag har mycket att jobba me framöver, men d kommer att bli bra tillslut. Även fast det är himla jobbigt, måste lära mig me att inte ha för bråttom me saker o ting. Rom byggdes inte på en dag, eller vad man nu brukar säga. Jag har ett långsiktigt projekt, d första jag kan börja me är att erkänna att jag har en ätstörning. Jag tröstäter i massor när jag är rastlös, ledsen osv. Jag gör det i smyg när ingen ser, o sen mår jag superdåligt över det. Jag mår även dåligt när jag har tryckt i mig det där jag inte skulle ha ätit. Så d är vad jag har att jobba me framöver, med hjälp av proffesionell hjälp. Jag vill kunna leva ett normalt liv, där man kan fika o ta en kaka. Inte ta en kaka vid bordet när alla ser en o sen äta upp resten i smyg.

Ne nu ska jag plocka här hemma menads min lilla trollunge sover♥

Ha en bra dag!!
/M

1 kommentar:

  1. Du är på rätt väg vännen <3
    Du kommer fixa detta.
    Kramiz
    Carro

    SvaraRadera