fredag 18 februari 2011

Fredagsmys♥

Godkväll!
Mannen min är o hämtar en film hos sin syster, en svensk sådan. Kommer inte ihåg vad den hette. Dom stora kidsen är uppe och leker med lego på Jacks rum, min lillebror Gabriel är här me. Han ska sova över här i natt:)
Innan idag har jag varit o shoppat lite behövda kläder till barnen, köpte överdragsbyxor till Novas vårjacka. Jack fick en tröja som d står KIZZ på o Saga svarta leggings o så var jag bara tvungen o köpa en såå underbart söt väska till Saga. Det var en jeanskjol som var en väska, kunde inte låta bli o köpa den:)
Storhandling har vi me hunnit me, ALLA var nog o handlade. Massa folk i från Jämjö som vi träffade på. Trevligt att träffa folk men d e så tråkigt att storhandla. Efter det så hänge jag me min svägerska Anna o Theo till deras lokal som dom ska ha sitt bröllop i. Vi kollade hur borden ska stå o lite dekorationer m.m Jag kelade me lilla Theo menads Anna o Niklas mätte o donade:P
Det kommer bli ett så fint bröllop♥ Det är bara 4 månade kvar tills det är dax:)

Ne nu ska ajg slänga mig i soffan o vänta på min kära make♥

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar