måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Idag är det ju alla hjärtans dag.. Min lillebror Alle fyller 20 år och pappa o Jonna firar 11 årig förlovning♥

Nova den lilla busen hon sover nu, jag har jagat henne i morse när hon har klättrat upp för trappan. Men så gav min kära vän Carro ett tips. Att sätta strykbrädan som grind, o d gjorde jag. Gissa om Nova blev arg, hon satte sig nedanför o skrek o var superarg:P

Jag har verkligen världens bästaste man, måste bara få skryta om det:) Jag älskar Johan så oerhört mycket. Är så glad och lycklig över att jag få leva tillsammans med dig♥

Sen har jag ju världens goaste ungar me♥ JACK♥SAGA♥NOVA♥ älskar er♥

Ha en mysig alla hjärtans dag med mycket kärlek♥
/M

1 kommentar:

  1. Kärlek! <3
    Skönt att vi ha det så bra i våra familjer <3 Världens bästa man och världens bästa barn. Kan ju inte bli bättre! Kramiz
    Carro

    SvaraRadera