lördag 19 februari 2011

Mysig dag och kväll!

Idag har vi umgåts med min pappa, lillebror Gabriel och lillsyrran Agnes:) Jag har bjudit på fika och middag. Pappa var o köpte goda munkar som vi me fikade på, alltid lika kul o se vilka som kan äta en munk utan att slicka sig runt munnen:)
Nu i kväll har vi varit uppe hos pappa o Jonna,där har vi myst framför melodifestivalen i väntan på att Johanna, Yasse och Emilia skulle komma hem ifrån Ullared. Att vi blev glada då när Playtones gick vidare till final:D Jag gillade faktiskt även Erik Saade, men jag e ju en liten fjortis innerst inne när d gäller musik;)
Nu e vi hemma igen så nu väntar sängen, i morrn ska Johan o min kusins karl Ted byta vår balk. Sen när den är bytt ska vi köpa överskåp till köket, måla o sen kakla. Hoppas på att köket blir klart till Novas 1-årskalas:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar