torsdag 17 februari 2011

1 månad kvar..

I morgon är det 1 månad kvar tills vår minsting fyller 1 år♥ Jag har kikat runt lite på olika presenter. Hon älskar ju kisar så jag hittade den säta dinglis katten, o den tyckte Johan me var söt. Men jag vill ju helst av allt köpa den underbart söta dockan Anna, visst e den söt? Johan tycker inte det, men jag tror han tycker det pga priset.. Vi har redan köpt lite presenter men jag vill ju köpa mer:))
Är hon inte underbart söt?
Annars hade inte hänt så mycket här hemma idag, jag har gått två promenader idag. Det är så skönt att komma ut på långpromenad. Jag vill att snön försvinner så jag kan börja springa på spåret i orion. Asfalt är inget bra underlag att börja på för mina knä. Min mat har inte gått bra idag, eller jo maten har jag varit duktig me. MEN jag har fallit för sötsuget o jag hatar när jag gär det. Jag kan inte låta bli, d låter kanske konstigt men jag kan bara inte. O har jag väl börjat kan jag inte sluta.. Så nu sitter jag här i soffan med massa gula kakan i magen... ÅNGEST!!
I morrn är det en ny dag o nya tag!!!
Ha en trevlig kväll!!
/M


1 kommentar:

  1. Jösses vart tog tiden vägen???
    Lilla Nova 1 år helt galet ju...för ett år sedan var vi duktigt trötta på våra stora magar som var i vägen överallt och det värket i hela kroppen=)
    Vi kommer på hennes 1 års dag det ska firas!=)
    Kramiz

    SvaraRadera