söndag 13 februari 2011

Godmorgon!

Nu har mannen min varit o donat me bloggen, jag hade visst gjort nåt tosigt:)
Idag sov hela familjen till kl 8, härligt. Så tycker jag d kan vara varje dag:P
Vi har ätit frukost o jag o Saga har slängt ihop en äppelkaka som vi ska fika på senare idag. Annars håller vi på här hemma för fullt med huset, ska bli så skönt när det är klart. Jag har en duktig man som jobbar o sliter♥

Min viktenedgång går d inge vidare me, jag har gått ur Xtravaganza på läkarens begäran. Jag ska in till Lupinen o prata nästa vecka. Tråkigt att det skulle bli så här, d var ju inte riktigt det som var tänkt. Jag försöker äta vanlig mat men jag går upp i vikt, nåt jag mår superdåligt över. Jag ska skriva in mig på gymmet här i Jämjö o gå rätt väg ist, för att äta soppor funkade inte för min kropp. Träna regelbundet, äta vanlig mat fast tänka på att minska maten o inte äta massa pasta, ris, potatis o bröd. Inte heller äta sött i veckan, men på helgen måste man få äta gott. Det har tagit 1 år för Johan att gå ner nästan 20 kg genom att träna regelbundet. Jag ska me fixa det, det viktigaste nu är att jag ska börja må bra igen.

Nu ska jag fixa iordning mig o kidsen så ska vi bege oss ut i d underbara soliga vädret:)

Ha en bra dag gott folk!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar