tisdag 1 juni 2010

Morning!

Vår lilla Nova är sjuk, inget kul alls. Hon är riktigt förkyld o har lite feber, i natt har hon kämpat me sin andning. Så jag har legat o lyssnat, fått hjälpa henne när hon fått panik för det är stop i näsan:( jag trodde denna natt skulle bli en vaken natt, men hon har somnat om igen själv varje gång hon vaknat.
Hoppas d går över snart, men hon e iaf lika glad som vanligt d e skönt♥

Jag o Nova skulle ha varit på utflykt idag me föräldrar och barngruppen men d fick vi hoppa. Vi får hoppas dom får en rolig förmiddag me fint väder.

Senare ska jag på 2 månaderskoll på bvc, man ska tydligen prata om hur man mår osv. Känns ju bra att jag mår kanon:))

Jack ska till doktorn senare idag me o där ska vi prata om hans huvudvärk, om det är migrän eller vad.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar