måndag 7 juni 2010

Nu e jag här igen..

Men vad ska man göra när d regnar då? Vi storstädade o tvättade i massor i går när d var fint väder o så sitter man här idag o inte har nåt o göra.. E sugen på att baka, varför?? Jo jag e sugen på kaksmeten.. så då låter vi bli det helt enkelt:) Jag vill gå ner i vikt, d står liksom helt still nu. Jag har fortf ca 12 kg att gå ner, men d går inte. Jag går på mina gympapass, har varit lite slarvig me promenader senaste tiden. MEN d jag är sämst på är att låta bli allt som e gott o onyttigt. Jag har sånt sug efter ALLT! Till och med sånt jag inte äter i vanliga fall, som tex ostbågar, non stops, salta kex, chips, russin o mandel choklad. Detta e sånt jag inte äter i vanliga fall, kanske smakar men jag trycker ju inte i mig att som jag gör nu;)
Johan e jätteduktig han går minsann ner, o d syns på honom:)
Jag vill ha ett löparband, men dom e svindyra.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar