onsdag 16 juni 2010

god kväll gott folk!

Sitter här framför tvn me Jc:) Dom andra tre sover, vi ska me gå o sova vid 21. Jag verkligen längtar tills det är dags att sova, är helt slut. Innan i kväll så var jag o Saga och cyklade kråkerumsrundan i rask takt. Saga var jätteduktig hon cyklade hela rundan utan att behöva vila:)
I eftermiddags skulle jag gå på en promenad sj tänkte jag, så jag begav mig ut en sväng. Så helt plötsligt träffar jag en kvinna som frågar om jag har katt. Nej svarar jag o då berättar hon att hennes dotter har hittat en liten liten kiseunge. Att dottern vad o frågade runt om d är nån som äger den lilla kisen. Jag stannar kvar o pratat lite o så kommer dottern, me denna lilla söta katt. Jag blir helt salig, mina mamma känslor tog över så jag råkade ta me mig katten hem. Johan trodde jag hade lånat den av nån, o tyckte jag skulle lämna tillbaka den. Men tillslut trodde han på mig, o han kelade massor me kisen. Ett problem bara jag tåler inte katter, så hur mycket vi än skulle vilja behålla katten så går det inte. Jag gick in till grannen i frågade om dom kunden ha katten tills nån annan kan ta hand om katten. Vi har ju inga katttillbehör, men d har ju dom. Så nu är den söta lilla katten hos grannen. Den hade ögoninflamation o var väldigt liten, hoppas det är nån som vill ta hand om katten:)

Nej nu ska jag gosa klart me min son♥

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar