tisdag 8 juni 2010

Denna dag me slut!

I morrn måste jag fixa min sladd från mob till datorn. Det är dags att lägga ut lite bilder på kidsen. Har ju släkt som följer oss på bloggen som inte har träffat lilla Nova än o Jack o Saga på länge. När jag lyckats fixa me min sladd så ska jag göra denna blogg mer till en bildblogg på familjen ist för massa text som det är nu. Hade varit superkul o veta me vilka som läser min blogg:) Vilka är ni som läser?

Idag har Nova vara så där halv dålig, varit mycket gnäll. Inte velat äta förräns i kväll när vi åkte upp till min pappa. Jag trodde d skulle vara svårt o få henne att somna, men hon somnade lite innan 9 direkt. Jobbigt när dom små liven har förkylning, envis sådan som inte ger sig. Hon kräks upp massa släm o näsan e täppt:(

Min kusin o hennes två barn har varit här idag o hälsat på:) Vi gick en promenad på byn o visade kidsen vart vi brukade leka när vi var små. Det var himla trevligt:) Synd vi bor en bit i från varandra, det är en bit mellan Jämjö o Hasslö. Vi måste bli bättre på att umgås för ungarna gillar verkligen att leka o vi me för den delen:)

Dags för sängen!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar