måndag 14 juni 2010

Hua mig då...

Vad jag har saknar min man när han varit i väg o jobbat på Sweden Rock.. Men nu e han hemma igen♥
Måste strax komma på vad vi ska äta till middag, alltit lika förbannat tråkigt.. Får väl gå o rota lite o frysen..
Jag ska i väg senare idag, alldeles sj.. om d funkar me Novas mat, får hoppas jag hinner mata henne innan jag ska åka. För jag ska åka till xtra vaganza.. spännande:) Lite nervigt me, men framförallt väldigt spännande. Jag tänkte jag skulle börja där när jag slutat amma, få se när d blir. Jag hade helst slutat amma idag, för jag e himla trött på att. Det är såklart mysigt att amma o skitbra att ha maten färdig när man är i väg o så.. Men d ska ju alltid göra ont i brösten, särskilt om natten o sen hela förmiddagen. Bara för att Nova lägger sig mellan 8- 9 på kvällen o vaknar mellan 7-8 på morgonen. Brösten borde väl ha vant sig snart, det har ju varit så här länge nu.
Nu e Nova vaken o hungrig:)

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar