måndag 21 juni 2010

En regning dag som denna..

Ja vad gör man då? Jag har huvudvärk o mår fortf si så där skit.. Jag har iaf varit på bvc och vägt sessan, hon väger nu vid 3 månaders ålder 6625 g och är fortf 61-62 cm lång. Sprutorna tyckte hon var såå där, det gjorde lite ont o hon började gråta men det gick väldigt snabbt över. Det har åskat som bara den här, o haglat. Skulle köra upp min bror till min styvmor o fick mig en smärre chock. Det låg liksom ett tjockt lager me hagel över hela vägen, o det var väldigt halt. Ska lägga ut bilder i från detta :)
Vi har precis käkat nypotatis me sill o grädde.. MUMS!
Jag sitter o planerar Sagas nya möbler hon ska få till sitt rum. Det blir himla bra förvaring, garderob osv:)

Nu vill Nova ha lite uppmärksamhet:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar