måndag 21 juni 2010

god kväll!

Sitter här o tycker den här kvällen e skit... D regnar ute, vad e d för jäkla skitväder vi fått?? Solen skinner visserligen o vi har en stor fin regnbåge. E d sånt här väder vi ska ha över midsommar? Ja d blir väl så, ingen svensk midsommar utaan regn.

Novis har inte varit på humör i kväll.. började bli lite gnällig vid 17 tiden sen har hon hållt på att skrika o skrika.. o det har varit riktigt gallskrik. Jag försökte me allt, men inget dög. Tillsist kräktes hon en bamse kaskad över hela mig, soffan o sig sj.. tvätta o sen på me ny pyjamas.. o wopps så kom det ytterligare en kaskad kräkning. Stackars liten, men efter det somnade hon i min famn o jag la upp henne i sängen. Så nu har hon sovit sen 20.40, få se hur natten blir. Bvc tanten sa ju att hon kunde bli gnällig, febrig av sprutorna♥

Jack ligger o sover, men Sagis ligger fortf o pratar för sig sj i sängen:) Såå söt när hon ligger o pratar o leker.. hon kan ligga o låta som hon är vuxen o har ett familjeliv.. typ " men kom här nu lillan vi ska äta nu".. hihi hon e för go, så gjorde jag me när jag var liten:) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar