torsdag 3 juni 2010

Helt slut..

Denna dag har verkligen varit super varm, men d har så klart varit härligt:) Fast jag är ju inte den personen som sitter o solar utan jag gömmer mig i skuggan :P
Idag har jag plockat lite i trädgården men d var för varmt så jag gav upp, tvättat i massor. Tvätten torkar ju super snabbt ute i solen, d gillar jag. Jag o Nova har varit o hälsat på carro tjejerna i Lyckeby. Nova fick en super söt nalle o på nallens tröja var världens sötaste lilla Nova på:) TACK♥
Efter det så åkte vi o handlade, uff d blev dyrt idag. Vi rensade ur frysen o skafferiet häromdan så d behövdes fyllas. Köpte en liten pool till kidsen me, så dom kan svalka av sig dom ggr man inte hinner åka till stranden. Annars e min plan att vi ska vara massor på stranden i sommar. Kidsen blev jätteglada o fyllde den själva, o blev blöta me på köpet:)
Nu i kväll har jag varit o tränat me Malin, så härligt men tufft. Ska strax gå o duscha i reklamen till Kniven mot strupen. Sen väntar sängen för mig, Nova ligger redan o sover.

Sov sött gott folk!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar