lördag 11 juni 2011

läggdags TACK!!

Hade så gärna gått o lagt mig nuuuuu.. e helt slut! Vi har iaf haft en mysig dag, vi har passat lilla Cossie o hon har varit jättesnäll. Jag har kommit på att vi ska vänta me hund tills barnen är större av många anledningar. Jag vill tex ha tid me min hund. Men nån gång ska vi skaffa oss en hund:)
Jack o killarna vann fotbollsmatchen, dom var superduktiga idag:) Jag har blivit en fotbollsmamma som står o skriker o hejar :P En kaffetant har jag me blivit, e d bra eller dåligt?? Innan matchen gick jag o tjejerna grisarundan, d e en mysig runda. Saga var duktig, hon gick i min takt hela tiden.
När vi kom hem efter fotbollen så slängde jag ihop en jordgubbspaj o så åkte vi upp till min pappa. Där fikade vi o hade mysigt, är så skönt att komma upp dit för barnen leker så bra där o så får Nova massa uppmärksamhet av alla:)
Ikväll har vi varit ute o gått en sväng, spelat lite fotboll och lämnat tillbaka Cossie. Vi ser framemot att passa henne fler ggr:)
Nu ska Nova pova gå o lägga sig, hon ska bara slicka rent tallriken efter filen o muslin:P

Ha en fortsatt trevlig lördag! Nu e d bara 2 dagar kvar tills mannen min kommer hem♥

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar