fredag 17 juni 2011

Hej hopP

Är dödstrött efter dagens bestyr eller kanske veckans.. Men i morrn är det dags:) I morrn gifter sig Anna o Niklas♥ Jag ska vara tärna o barnen små näbbar. Igår körde Saga över min lilltå med skateboarden o aj aj aj.. jag tror min tå har fått sig en spricka. D gör såå ont o den e blå, d e bara bita ihop. För i morrn ska jag gå i högklackat :P
Jack lille plutten han har feber:( Hoppas han e bättre till i morrn♥
Vår lille Ludde e världens goaste hund:) Jag har aldrig haft hund innan, inte när jag var liten heller. Jag trodde aldrig jag skulle bli en hundmänniska. Men nu har jag blivit d o jag tycker så mycket om Ludde. D gör vi allihopa♥ Han har börjat gå lös i vår trädgård, han tycker d e jättekul att leka med barnen o oss:) Barnen är så duktiga på att ut o rasta honom me. Innan Johans mobil ringer på natten så står Ludde o tittar på han vid sängen. Sen följer han me Johan ner o väntar tills Johan gått o sen går han upp o lägger sig i Johans säng:) Ludde har blivit endel av vår familj♥ Nu är Johan ute o går kråkerumsrundan me han o sen blir d nanedags när dom kommer hem så vi orkar upp i morrn:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar