söndag 5 juni 2011

Fotbollscup.

I morse begav vi oss i väg tidigt för att åka på citynetwork på Västramark:) Där träffade vi på min kusin Veronika, Ted, Wilma o Kevin. Vi har suttit o myst i skuggan hela dan o kollat på killarna när dom spelat fotboll. Mycket trevlig dag har vi haft, träffade massa trevliga föräldrar o barn:) O vädret kan vi absolut inte klaga på, jösses så varmt d har varit idag. Vi har suttit i skuggan hela dan o ändå så har jag bränt mig idag me, men idag har jag iaf haft ett smalt band på linnet :P
När vi kom hem lagades d lite middag o sen begav oss ut på promenad i skogen, vi hittade jättefina liljekonvaljer som var gömda nedanför berget i skuggan. Så nu står dom o pryder mitt bord så fint.
Nu har jag slängt mig i soffan o där tänker jag fortsätta kvällen min:) O hoppas på att min man kommer hem innan jag går o lägger mig. O big brother finalen ska jag me se ikväll.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar