tisdag 28 juni 2011

Godkväll!

Härlig kväll vi har, äntligen har d blivit lite svalare. Idag har jag varit o köpt Nova en ny vagn, d blev en röd Emmaljunga spider som är mindre än scootern. Vi måste få plats me Luddes bur i bagaget, har lagt ut hennes andra vagn på blocket. Så Anna o jag hade lite barnfri tid, vilket inte händer ofta. Johan har målat vår bod idag, o massa annt plock här hemma. Sen blev d en sväng till färskesjön tillsammans med Anna, Niklas, Jennifer, Fredde, Jenny, Stefan o alla barn o Ludde:) D var jätteskönt i vattnet. När vi kom hem satte jag i gång me en storstädning som slutade me att jag putsade alla fönster me. Efter d gick jag ut o hittade mannen borta hos grannen så där blev jag sittandes en stund. Lite prat o så drack jag o Fia varsina iskall starkcider.. MUMS!
Nu i kväll har jag suttit ute o borstat Ludde, måste få hans öron fria från tovor. D får nog snart bli ett besök till Nikole som kan göra han fin.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar