fredag 10 juni 2011

Belöning till MIG:)

Idag har jag köpt mig ett par via Converse skor:) Tyckte jag var värd det, när det har gått så bra med mat o allt. O så har jag ju gått ner 2½ kg me på köpet o d e ju kanon, bara 10 kg kvar tills jag e i mål. Nu e d ju så att jag bantar inte eller toktränar utan d ända jag har gjort är att jag låter blir godis, kakor, läsk, snabbmat osv. Förrutom 1 gång i veckan o det är fredagskvällen, då e d fredagsmys med familjen. Skulle jag vara sugen på en kaka mitt i veckan för att d e fika så så äter jag såklart den me, men bara EN.. För mig är detta stort, att inte hetsäta.. Jag har haft jätteproblem med min mat dom senaste månaderna. Ätit massor med godis i smyg o kakor:( Som tur väl är får jag hjälp o det verkar ju funka. Nu håller vi tummarna att det ska fortsätta så här så att jag kan gå ner mina sista kg.

Ha en bra dag trots regnet, själv ska jag passa på att städa:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar