torsdag 2 juni 2011

d e mycket nu asså..

Jag gjorde min första tenta häromdan o d kändes som att d gick bra? O d e skönt nu när den e över. D e faktiskt kul i skolan, men jag måste bli bättre på att ta mig tid till att sätta mig o plugga.. kanske åka i väg till bibblan eller ett fik o sitta i lugn o ro.. har fått dom nya ämnerna vi ska läsa över sommarn. D blir Folkhälsa och etik o på d ska vi göra en hemtenta/uppgift.
Jag har varit o klippt mig o gjort slingor i håret, på Cockie and I blev d o dit tänker jag gå fler ggr för jag blev supernöjd. Idag har vi varit o prova kläder till bröllopet som e snart, ska bliiii såååå kul:) Klänningarna var jättefina, längtar tills vi ska få bära dom o d e bara två veckor kvar:))
Vi har varit i Norje me idag och lämnat av Johan som hämtade hem en lastbil, för i morrn åker han till stockholm o jobbar.. Så helgen ska barnen o jag tillbringa själva, skönt att jag e ledig♥
Jobbat har jag me gjort idag, i morrn me sen e d HELG:)

Nu får d bli sängen så man orkar upp i morrn!!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar