fredag 3 juni 2011

Fredagskväll..

Råkade visst somna i Jacks knä:) Vaknade av att Johan ringde o skulle säga godnatt, han är alldeles snart framme nånstans uppåt stockholm. Jag tänkte jag skulle vara vaken o se bb kl 10... meen orkar jag d?? D får vi se..
Har jobbat idag sen åkte jag o barnen hem för att säga hej då till pappa Johan♥. Där efter åkte vi till amiralen där d var massa saker för barnen. Vi träffade familjen Heideman:))) Blev så glad när jag såg Carro på Kappahl. Älskade familj, som vi saknar er♥. Vi letade efter svarta converce skor Jack men dom e ju slut överallt.. jag bad Anna ringa in o kolla på Stadium o d var tur d för dom hade i hans strl. Så vi åkte in dit o köpte dom o se åkte vi ut o storhandlade på Willys o så tillsist köpte vi massa fina mörkt rosa pelagonier:) Hem en snabbis o laga middag o sen åkte vi o badade i Hallarum:) Barnens första bad för i år o d var faktiskt varmt, d trodde jag inte att d skulle vara. Sen vidare hem till pappa och fixa med Novas bilstol i pappas cheva som vi tjejjer ska ha i morrn till Gnistan på raggarträff, pappa o killarna ska ha den andra bilen:) O allra sist åkte vi hem o röjde lite, jag planterade dom nya blommorna o sen slängde vi oss i soffan o Novabus sover. Inte så konstigt att jag e trött kanske?? D e fullt ös hela tiden, men d finns ju ingen risk att man får tråkigt iaf;)

Ha en mysig fredagskväll!
/M

1 kommentar:

  1. Åh vi saknar er också <3 Det var jätte kul att få se er alla igen. DEt var ju så längesedan. Men nu syns vi en sväng i veckan som kommer iallafall=) Kramiz

    SvaraRadera