lördag 9 april 2011

I dag när jag vaknade..

Idag när jag vaknade hörde jag Nova ligga o prata nere i sin säng, o jag tänkte oh reeedan, d e ju lördag. Jag tog min mob o tänkte bara kolla fb lite snabbt innan jag gick ner. Där såg jag att en fb vän hade skrivit ett inlägg om deras lilla son. Jag gick in och läste på hans tjejs blogg o läste det senaste inlägget. Jag ligger där i min säng o tycker det är lite små jobbigt att stiga upp kl 7 en lördagsmorgon. Men är det så jobbigt egentligen?? Nej det är det inte, tänk denna familj som har en liten son med en svår sjukdom. Där dom får vårda honom dygnet runt, o han har jätteont och blåsor på kroppen. Mina tårar rinner ner för min kind när jag läser tjejjens blogg. Det var inte så här dom hade tänkt sig att allt skulle bli. Ibland förändras livet över en dag. Det har hänt så mycket runt omkring oss på den senaste tiden. Det har varit bebisar som går bort,en familj som mister sin mamma i bilolycka väldigt hastigt, en annan mamma som får cancer, o så nu läser man detta. Man får sig en tankeställare, att njuta av det liv man har. Ta en dag i taget och försöka att inte hänga upp sig på småsaker. Jag sänder massa styrkekramar till alla som har det jobbigt♥ /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar