fredag 29 april 2011

dags o skriva lite kanske..

Jag har inte tid o skriva på min blogg längre, men nu får jag väl ta en uppdatering:)
Vi kom in för en stund sen efter att ha varit ute sen kl 9.30 i morsen. D känns i mitt ansikte vill jag lova, kanske me skulle haft solhatt på mig :P I morse var vi i ådalen och där sjöng Saga in våren med alla andra barnen på skolan. Jack fick vara hos farmor för han mådde fortf inte bra efter våra kräkningar han och jag hade tidigare i veckan. Med oss till ådalen hade vi pappa Johan, Nova, Veronika, Wilma, Maria, Lilly, Anna, Theo,Jennifer och Gottfrid:) D var himla mysigt o efter besök i ådalen blev d öppet hus i skolan med fin sång även där och korv bjudning.
När allt på skolan var klart så följde Veronika och Wilma med oss ut o vi fikade hemma, sen hämta Johan hem släpet o så blev d stor röjning i trädgården o garaget:) Jag bjöd även på mat, idag blev det vildsvinsrevbenspjäll.. MUMS!
Veronika o Wilma åkte hem vid femtiden och vi har som sagt varit ute tills nu, underbart med vår/sommar♥

Just d, vet ni vad?? På tisdag ska jag börja skolan:D Det ska bli sååå spännande! Jag ska göra en valedering, så jag ska jobba som vanligt o sen gå i skolan varannan tisdag. Så till nästa sommar är jag USK:) Jag har mina drömmar om att få jobba på förlossningen, d blir nog till att söka sommarjobb där nästa sommar:)

Ni får ha en mysig kväll! Nu ska jag göra god sommarmys.. Jordgubbar med glass!!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar