tisdag 12 april 2011

Godmorgon!

I morse var jag obokad med hade jobbdag så jag steg upp kl 06.00 o gjorde iordning mig o barnen. Saga klagade på lite magont o hon har inte sovit alls bra i natt, varit uppe massor me ggr. Så jag hade tanken om att stanna hemma med henne, men så tänkte jag ne. Hon får gå till skolan o sen får dom ringa mig om det är något. För i bland känns d som att barnen gnäller om saker för att få vara hemma. Men iaf där sitter vi allihopa i soffan o är klara o redo för att slänga oss i bilen när bokningen ringer. Då helt plötsligt lilla Nova börjar kräka kaskader, över mig o soffan. Så jag fick ringa bokningen och säga att jag blir hemma idag me, o för att vara på den säkra sidan fick Jack o Saga me stanna hemma. Vill ju inte smitta ner alla barnen i skolan. Efter en stund kräktes hon massa igen och nu har d varit lugnt i nån timme o hon ligger just nu och sover. Tycker så synd om Nova♥ Nu e ju frågan om resten av familjen me ska få detta?? Uff fy och blä!! Inge vidare alls! Ni får ha en bra dag i den underbara vårvädret♥ /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar