onsdag 4 maj 2011

Godkväll!

Jag sitter o kikar på Greys anatomy o ikväll är det väldigt sorgsligt.. o att alla sjunger gör ju att ännu mer snyftligare..
Annars idag har vi haft en riktig tjejdag, Jag, Saga o Nova har varit lite här o där. Vi hälsade på min mamma m.m.
Nu i kväll har Saga varit på riktigt tonårshumör, lik sin mor ;) Hon är supersur för att Jack och Nova hart tatueringar på Johan. Jack har sitt skelett på Johans arm från när han var liten och bröt handleden. Nova har sitt ekg sen hon låg inne på neo när hon avr nyfödd och hade haft andningsuppehåll. Detta är Saga jättesur över, hon säger att hon känner sig utanför. O att det är orättvist att hon inte har skadat sig nån gång så hon har fått en röntgen bild eller nåt annat. Tillslut fick hon gå o lägga sig för hon bara skrek o var såå arg, hur ska hon bli sen som tonåring?? Kanske som sin mor, jag brukade alltid stampa i golvet när jag inte fick som jag ville eller smälla i dörrar o spela jättehög musik. På helgen ville jag sova, men om inte nån väckte mig till frukost blev jag skitsur för d. Men hade nån väckt mig innan så hade jag blivit sur för d me:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar