måndag 16 maj 2011

dåligt med uppdatering...

Men jag har inte hunnit helt enkelt att sitta vid datorn. Vi har haft en mysig helg med massa besök o nattgäster. Min kusin Veronika o hennes familj, Kusin Jens, Lillebror Alle o småsyskonen Emilia, Gabriel o Agnes sov över hos oss i lördags. Vi grillade, var på tivoli o hade d mycket trevligt:)
På söndagen tog vi d lugnt allihop på förmiddagen o sen på eftermiddagen jobbade vi trädgården. Johan o svärfar började med grunden till vår bod o jag började gräva bort buskar o ogräs. På kvällen var vi o fikade hos våra grannar Fia o Putte:)
Idag har jag pluggat hela dan o Nova har varit på förskolan så länge. Sen var d kvartsamtal för Saga i skolan o hon är duktig på allt. Lik sin mor är hon me, allt ska stressas o hon ska vara först:P
Nu måste jag se klart en unge i minuten:) I morrn är d skola:)

/;M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar