torsdag 7 juli 2011

Halllllå!!

I måndags tog jag mina kids o begav mig till Göteborg tillsammans me grannarna Malin o Pelle o deras barn:) När vi kom upp till götet så mötte vi pappa Johan som hade varit i Uddevalla o jobbat. Vår första dag var vi på Liseberg, o vi hade jätteroligt:) Jag o Johan åkte Balder, Kanonen m.m. Jack o Saga vågade åka Bergbanan o massa annat. Nova hon turades om mellan alla som var me, hon var så nöjd så:)
Dagen efter så var vi på Universeum o d var oxå jättekul, att få uppleva alla grejor som fanns där tyckte vi alla var kul. Jag o barnen klappade en majssnok för första gången o vi såg små söta apor som sprang lösa i regnskogen. Vi såg hajar, ormar, ja alla möjliga djur. D e verkligen ett ställe jag rekomdera att åka till när man har barn i skolåldern. Tack Lina som passade lilla Ludde när vi var i väg♥

Annars har vi jobbat i trädgården, varit i Kristianopel o hälsat på farmor som jobbar där. I kväll har vi varit hos fam Thorup o fikat, mycket trevligt:)

Jag har fortsatt att träna på min crosstrainer, o sen varit ute o sprungit. I går blev d 5 km me Jack o idag 2 km me både Jack o Saga. Nu ska jag gå o sätta mig o läsa i min nya bok, En flickfotografs bekännelser:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar